PAKETI ZNIŽANI DO -40%

Splošni pogoji

S spletno trgovino www.eggo.si (v nadaljevanju “spletna trgovina”) upravlja EGGOGLOW d.o.o. (v nadaljevanju “trgovec” ali »lastnik spletnega mesta«), ki tudi določa splošne in ostale pogoje poslovanja spletne trgovine. Trgovec je prodajalec izdelkov, ki so na voljo za prodajo v spletni trgovini www.eggo.si in namen teh splošnih pogojev je definirati prodajne pogoje med trgovcem in njegovimi kupci. Za vsako prodajo izdelkov v spletni trgovini veljajo ti splošni pogoji prodaje (»splošni pogoji«). 

Splošni pogoji poslovanja veljajo vedno, kadar uporabljate spletno stran ali na njej oddate naročilo in torej za vsak nakup oziroma  prodajo izdelkov v spletni trgovini. S tem, ko oddate naročilo, sprejemate vse splošne pogoje poslovanja spletne strani, kar pomeni, da ste jih prebrali, jih razumete in se z njimi strinjate.

Spletna trgovina si prizadeva, da so na spletni strani podatki vselej ažurni in natančni, a si pridržuje pravice, da njeno vsebino spreminja. Lastnik spletnega mesta oziroma trgovec lahko kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu oziroma v tej spletni trgovini. Z delovanjem lahko kadarkoli preneha. Za vsako prodajo izdelkov kupljenih v spletni trgovini veljajo splošni pogoji, ki so veljali ob oddaji vašega naročila in morebitne kasnejše spremembe splošnih pogojev in cen za naročila oddana v spletni trgovini, ki jih je trgovec že potrdil, ne veljajo.

Uporaba blagovne znamke eggo. – infinity glow ® lastnika spletnega mesta je dovoljena le s predhodnim dovoljenjem lastnika spletnega mesta in po pravilih, ki jih določi sam.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabnikom vselej na voljo naslednji podatki:

  1. identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra, kjer je družba vpisana);
  2. kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem (e-pošta, telefon);
  3. informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  4. informacije o dostopnosti izdelkov iz ponudbe spletne trgovine;
  5. način in pogoji dostave izdelkov (kraj in rok);
  6. informacije o ceni, načinu plačila in dostavi;
  7. časovna veljavnost ponudbe;
  8. rok za vračilo izdelka (odstop od pogodbe in pogoji) ;
  9. informacije o postopku za pritožbo.

CENE

Vse cene za izdelke oglaševane v spletni trgovini so izražene v EUR in vsebujejo DDV (trgovec je davčni zavezanec) in so končne za končnega kupca. Cene ne vključujejo stroškov pošiljanja in dostave izdelkov, in se ti stroški kupcu obračunajo posebej, razen če ti splošni pogoji določajo drugače.  

Za izdelke, za katere kupec odda naročilo v spletni trgovini, veljajo cene veljavne in oglaševane v trenutku oddaje naročila,  Šteje se, da je kupoprodajna pogodba med trgovcem in kupcem sklenjena, ko trgovec potrdi naročilo kupca s svojim elektronskim sporočilom poslanim na elektronki naslov kupca, ki ga ta navede kot kontaktni elektronski naslov ob oddaji naročila. Elektronsko  sporočilo, ki ga pošlje kupcu trgovec, vsebuje tudi podatek o statusu njegovega naročila. Vse cene in vsi pogoji so od tega trenutka fiksni in veljajo tako za kupca kot za trgovca kot prodajalca.

Posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma ali do razprodaje zalog. Popusti in druge akcije se ne seštevajo.

Kljub izjemnim naporom, da bi trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen.

Za potrebe obdelave in izvedbe kupčevega naročila zbiramo in obdelujemo določene podatke, ki vključujejo tudi osebne podatke kupca. Trgovec se zavezuje, da bo vse osebne podatke kupcev uporabljal in hranil v skladu z vsakokrat veljavnimi določili predpisov, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Več o varstvu in obdelavi osebnih podatkov je navedeno v Politiki zasebnosti, ki je na voljo tukaj.

Trgovec ne odgovarja za morebitno krajo podatkov, razen v primeru malomarnosti ali naklepnega ravnanja trgovca.

Ne zagotavljamo, da bo spletna trgovina ali katerakoli vsebina na spletni strani vedno dostopna oz. da bo dostop nemoten. Spletno stran ali njene dele lahko kadarkoli umaknemo ali spremenimo brez predhodnega opozorila. V primeru morebitnih estetskih razlik med sliko in dejanskim izdelkom, to ne vpliva na specifikacijo samega izdelka. Če spletna stran vsebuje povezave do drugih spletnih strani in vsebine na teh spletnih straneh, so takšne povezave zgolj informativne narave. Nad vsebino na teh spletnih straneh trgovec nima nadzora ali vpliva. 

NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina omogoča naslednji obliki plačila:

  1. Plačilo po povzetju - kupec plača dostavljavcu z gotovino, ko le-ta dostavi naročeno blago na kupčev naslov.
  2. Plačilo s kreditno kartico - kupec plača blago vnaprej na transakcijski račun trgovca.

Način plačila izbere kupec ob oddaji naročila.

STROŠKI POŠTNINE IN DOSTAVA BLAGA

Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob prevzemu blaga oziroma hkrati s plačilom za izdelek (opravljen na način določen v predhodnem odstavku »Načini plačila«), razen v primerih:

  1. pri naročilu posameznih izdelkov, ki imajo poleg opisa opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava/poštnina«,
  2. v primeru, da je bilo predhodno drugače pisno dogovorjeno med kupcem in trgovcem kot prodajalcem.

 Za dostavo naročil skrbi GLS ali druga dostavna družba, ki jo izbere trgovec. Naročeni izdelki so dostavljeni na naslov, ki ga kupec navede kot naslov za dostavo ob oddaji naročila.

V primeru, da v času dostave kupec pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko prevzame na naslovu, ki je naveden na obvestilu o prispeli pošiljki, ki ga prejme na naveden naslov za dostavo. 

V primeru vidne poškodbe embalaže (paketa) ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali embalaža kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri trgovcu.

NAROČILO BLAGA IN POSTOPEK NAKUPA

Kupec lahko želene izdelke naroči le preko spletne trgovine, spletni nakup pa opravi brez registracije. 

Kupec je lahko vsaka fizična oseba, ki je stara najmanj 15 (petnajst) let, in ki ob oddaji naročila posreduje svoje podatke. Trgovec in kupec medsebojne pravice in obveznosti urejata skladno s temi splošnimi pogoji in vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu potrošnikov. Kupec lahko pred končno oddajo naročila preveri pravilnosti naročila, kjer je omogočen celoten pregled naročila, vključno s količino in ceno ter možnostjo popravka morebitnih napak. Naročilo je oddano s potrditvijo te izbire, teh splošnih pogojev in potrditvijo naročila s klikom na »zaključi nakup«. S klikom na navedeni gumb kupec potrjuje, da je star nad 15 let. Popravke po oddaji naročila se lahko ureja preko elektronske pošte, vendar v vsakem primeru le do trenutka, ko je blago odpremljeno in le v primeru, če je trgovec popravke pripravljen sprejeti.

Prejem, potrditev in odprema naročila

Po oddaji naročila v spletni trgovini kupec od trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo potrjeno oziroma sprejeto (»sprejem naročila«). Kupoprodajna pogodba za naročene izdelke med trgovcem in kupcem je sklenjena s trenutkom, ko trgovec potrdi naročilo kupca s svojim elektronskim sporočilom poslanim na elektronki naslov kupca, ki ga ta navede kot kontaktni elektronski naslov ob oddaji naročila. Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri trgovcu ter dani na voljo, kupcu. Kupcu bodo podatki o sklenjeni kupoprodajni pogodbi posredovani tudi na elektronski naslov hkrati s trgovčevim sprejemom naročila.. Kupoprodajna pogodba se sklepa v slovenskem jeziku.

Kupec lahko prekliče naročilo in s tem odstopi od kupoprodajne pogodbe v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti. V primeru preklica oziroma odstopa v takšnem roku je v sporočilu potrebno obvezno navesti naslednje podatke: v naslovu sporočila: Preklic naročila; v vsebini sporočila pa: a) številko naročila b) ime in priimek kupca ter c) naslov kupca.

Naročilo gre v obdelavo, v kolikor kupec naročila v 2 urah po oddaji ne prekliče

Po sprejemu naročila trgovec v dogovorjenem roku pripravi pošiljko in jo odpošlje. Kupca tudi po elektronski pošti obvesti o odposlani pošiljki. 

VARNOSTNO OPOZORILO PRED UPORABO VSEH IZDELKOV

Pred uporabo izdelka obvezno preberite navodila o uporabi. Če ste v preteklosti že imeli reakcije na pilinge, izdelka ne uporabljajte. Pred uporabo izdelka, ga preizkusite na majhnem delu kože in spremljajte reakcije. Izdelek uporabljate po lastni presoji in na lastno odgovornost. 

KUPOPRODAJNA POGODBA

Trgovec uporabniku - kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z vsemi postavkami in ga pošlje kupcu na njegov elektronski naslov. Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov, ki jih vnese v naročilo, pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov trgovec ne upošteva (razen v izjemoma utemeljenih primerih). Kupoprodajna pogodba, sklenjena s sprejemom kupčevega naročila, je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca in posredovana na elektronski naslov, ki ga kupec navede ob oddaji naročila.  

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO IZDELKOV

Kupec ima skladno z zakonodajo (ZVPot) pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov trgovca kontaktira pisno prek elektronskega naslova info@eggo.si ali pisno na naslov trgovca in sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Odpoved lahko kupec sporoči na obrazcu ali s pisno izjavo, iz katere jasno in nedvoumno izhaja, da odstopa od kupoprodajne pogodbe. Vrnitev kupljenih izdelkov trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe skupaj z izjavo/sporočilom o odstopu se šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov trgovcu (poštnina). 

Kupljene izdelke je treba trgovcu vrniti nemudoma oziroma najkasneje v roku 14-ih dneh od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Ob vračilu izdelkov mora kupec izpolniti obrazec o odstopu ali podati nedvoumno izjavo, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, in ga/jo predati trgovcu. Obrazec z odstopno izjavo najde tukaj. Kupec mora vrniti izdelke na naslov: EGGOGLOW d.o.o., Vojkova cesta 63, 1000 Ljubljana, Slovenija, na svoje stroške. Strošek vračila blaga predvidoma ne presega 15 EUR. 

Za vrnjene izdelke trgovec kupcu najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Trgovec vrne prejeta plačila kupcu z nakazilom na transakcijski račun kupca, ki ga kupec vnese v obrazec oziroma izjavo o odstopu.

Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v spredaj navedenem 14-dnevnem roku.

Trgovec ima pravico zadržati vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če trgovec ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago (česar pa trgovec ni dolžan storiti).

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga (9. odstavek 43d člena ZVPot). Čeprav vedno delujemo v dobri veri, se lahko pri spremembah spletnega mesta zgodi, da pride do napak. Trgovec se zavezuje, da bo odkrito napako v najkrajšem možnem času odpravil. Uporabnik lahko trgovca na napako opozori preko elektronskega sporočila.

Poleg pravice do odstopa od pogodbe skladno z določbami ZVPot, kot je opredeljeno v predhodnih odstavkih, trgovec daje kupcu tudi pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe v roku 30 dni od dne prevzema naročenega izdelka eggo – sonična naprava za čiščenje obraza, in to ne glede na razlog za vračilo in ne glede na to, ali je bil izdelek že uporabljen ali ne. Glede uresničitve te pravice po tem odstavku, načina vračila izdelkov, vračila kupnine in drugega, se smiselno v celoti uporabljajo določbe predhodnih odstavkov tega odseka »PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO IZDELKOV«, pri čemer se, kjer je naveden rok 14 dni, šteje, da je za potrebe uporabe tega odstavka naveden rok 30 dni.

GARANCIJA

Za izdelke, kupljene v naši spletni trgovini, veljajo vsi garancijski pogoji skladno s slovensko zakonodajo. Garancijo je možno uveljaviti le ob predložitvi računa in sicer tako, da kupec o tem trgovca obvesti po elektronski pošti. Garancija je veljavna samo ob upoštevanju navodil za uporabo izdelkov, za katere je predpisana garancija.

 REŠEVANJE REKLAMACIJ OZIROMA ODPRAVA STVARNIH NAPAK

Napaka je stvarna, (a) če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; (b) če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; (c) če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; (d) če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Izdelek za katerega se smatra stvarna napaka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku. Kupec je dolžan o morebitni stvarni napaki obvestiti trgovca, skupaj z natančnim opisom v zakonsko določenem roku (kot je naveden tudi v nadaljevanju) in hkrati omogočiti pregled izdelka in sicer na naslednji način: ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od izdelka, o tem stranko-kupca obvesti trgovec v samem postopku). Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. 

Kupec, ki je pravilno obvestil trgovca o napaki in mu omogočil ogled napake, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Odločitev, katerega od jamčevalnih zahtevkov bo uveljavljal, je izključno na strani potrošnika in ni vezana na nikakršen vrstni red uveljavljanja le-teh. Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora trgovec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi kupčevi zahtevi. Trgovec mora kupcu pisno odgovoriti na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti trgovca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Trgovec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na blagu obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

AVTORSKE PRAVICE

Objavljene vsebine na spletni strani www.eggo.si in v spletni trgovini so v lasti trgovca oziroma je trgovec njihov upravičeni imetnik, ali pa ima trgovec za objavo soglasje avtorja. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje, distribuiranje, reproduciranje, dajanje na voljo javnosti, predelava, dajanje v najem, in/ali razširjanje (bodisi delno ali v celoti) brez vednosti in pisnega soglasja trgovca je prepovedano.

KODEKS PO ZEPT

Trgovec posluje skladno z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi. 

PRITOŽBE IN SPORI

Trgovec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trgovec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@eggo.si ali pisno na naslov trgovca naveden spodaj teh splošnih pogojev. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 

Trgovec bo v petih delovnih dneh po prejemu pritožbe potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 

PRAVO IN PRISTOJNOST SODIŠČ

Ti splošni pogoji se presojajo po pravu Republike Slovenije in slovenska sodišča v Ljubljani so pristojna za razreševanje vseh sporov.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV 

Trgovec opozarja, da ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. 

Elektronska povezava na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo tukaj

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.  

Podatki o trgovcu:

EGGOGLOW d.o.o.

Ob železnici 23, 2250 Ptuj

Slovenija

IBAN: SI56 1010 0005 8976 092

Matična številka: 8797790000

ID za DDV: SI77064747

Vpis v sodni register: 22.01.2021, registrski organ: Okrožno sodišče Ptuj

Email: info@eggo.si

00:00 00:00
.