DODATNIH -30% NA DRUG IZDELEK 🎁

Splošni pogoji

S spletno trgovino Eggo.si (v nadaljevanju “spletna trgovina”) upravlja Tjaša Bračko s.p. (v nadaljevanju “trgovec”), ki tudi določa splošne in ostale pogoje poslovanja spletne trgovine. Sestavljeni so v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. 

Splošni pogoji poslovanja veljajo vedno, kadar uporabljate spletno stran ali na njej oddate naročilo. S tem sprejemate vse splošne pogoje poslovanja spletne strani, kar pomeni, da ste jih prebrali, jih razumete in se z njimi strinjate.  

Spletna trgovina si prizadeva, da so na spletni strani podatki vselej ažurni in natančni, a si pridržuje pravice, da njeno vsebino spreminja. Lastnik spletnega mesta lahko kadarkoli in brez kakršnegakoli obvestila spremeni storitve, izdelke, cene ali programe, opisane na tem spletnem mestu. Z delovanjem lahko kadarkoli preneha.

Uporaba blagovne znamke lastnika spletnega mesta je dovoljena le s predhodnim dovoljenjem lastnika spletnega mesta in po pravilih, ki jih določi sam.


DOSTOPNOST INFORMACIJ

Trgovec se zavezuje, da bo uporabnikom vselej na voljo:

  1. Identiteta podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra, kjer je družba vpisana)
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;
  4. informacije o dostopnosti izdelkov iz ponudbe spletne trgovine;
  5. način in pogoji dostave izdelkov (kraj in rok);
  6. Informacije o ceni, načinu plačila in dostavi
  7. Časovna veljavnost ponudbe
  8. Rok za vračilo izdelka (odstop od pogodbe in pogoji)
  9. Informacije o postopku za pritožbo

CENE

Vse cene so izražene v EUR in vsebujejo DDV (trgovec je davčni zavezanec) in so končne.  Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Ponudba velja do preklica. Za vsa naročila veljajo cene, ki so navedene v spletni trgovini. Pri nakupu se upošteva cena, ki velja ob potrdilu plačila. V primeru, da se cena artikla v času obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Šteje se, da je kupoprodajna pogodba (naročilo) med spletno trgovino in kupcem sklenjena, ko ponudnik pošlje kupcu prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Vse cene in vsi pogoji so od tega trenutka fiksni in veljajo tako za kupca kot za spletno trgovino.

Posebne ponudbe na spletni strani veljajo do navedenega datuma ali do razprodaje zalog. Popusti in druge akcije se ne seštevajo.

Kljub izjemnim naporom, da bi Trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen.


NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina omogoča naslednji obliki plačila:

  1. Plačilo po povzetju - kupec plača dostavljavcu z gotovino, ko le-ta dostavi naročeno blago na kupčev naslov.
  2. Plačilo s kreditno kartico - kupec plača blago vnaprej na transakcijski račun trgovca.

STROŠKI POŠTNINE IN DOSTAVA BLAGA

Kupec je dolžan poravnati stroške pošiljanja ob prevzemu blaga, razen v primerih:

  1. pri naročilu posameznih artiklov, ki imajo poleg opisa opombo: »poštnina vključena v ceno« ali »brezplačna dostava/poštnina«,
  2. v primeru, da je bilo predhodno drugače dogovorjeno med kupcem in prodajalcem.

Za dostavo naročil skrbi GLS. Naročeni izdelki so dostavljeni na naslov, ki ga kupec navede kot naslov za dostavo ob oddaji naročila.

V primeru, da v času dostave kupec pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko prevzame na naslovu, ki je naveden na obvestilu o prispeli pošiljki, ki ga prejme na naveden naslov za dostavo. 

V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri ponudniku.

 

NAKUP, NAROČILO BLAGA IN POSTOPEK NAKUPA

Kupec želeno blago naroči le preko spletne trgovine, Spletni nakup pa opravi brez registracije. Kupec je lahko vsaka fizična oseba, ki ob oddaji naročila posreduje svoje podatke. Tjaša Bračko s.p. in kupec medsebojne obveznosti urejata s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov. Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri trgovcu, kupec lahko dostopa do pogodbe po vnaprejšnji poizvedbi preko elektronske pošte. Kupec lahko pred končno oddajo naročila preveri pravilnosti naročila, kjer je omogočen celoten pregled naročila, vključno s količino in ceno ter možnostjo popravka morebitnih napak. Naročilo je oddano s potrditvijo te izbire. Popravke po oddaju naročila se lahko ureja preko elektronske pošte, vendar le do trenutka, ko je blago odpremljeno.


Prejem, potrditev in odprema naročila

Po oddaji naročila v spletni trgovini kupec od trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. Kupec lahko prekliče naročilo v roku 2 ur po oddaji naročila po elektronski pošti. V primeru preklica je v sporočilu potrebno obvezno navesti naslednje podatke: v naslovu sporočila: Preklic naročila; v vsebini sporočila pa: a) številko naročila b) ime in priimek kupca ter c) naslov kupca.

Naročilo gre v obdelavo, v kolikor kupec naročila v 2 urah po oddaji ne prekliče. Ob potrditvi naročila trgovec kupca po elektronski pošti obvesti ooddani pošiljki. Kupoprodajna pogodba o nakupu je nepreklicno sklenjena - ko kupec prejme elektronsko sporočilo o potrjenem naročilu. 

Trgovec v dogovorjenem roku pripravi pošiljko in jo odpošlje.


VARNOSTNO OPOZORILO PRED UPORABO VSEH IZDELKOV

Pred uporabo izdelka obvezno preberite navodila o uporabi. Če ste v preteklosti že imeli reakcije na pilinge, izdelka ne uporabljajte. Pred uporabo izdelka, ga preizkusite na majhnem delu kože in spremljajte reakcije. Izdelek uporabljate po lastni presoji in na lastno odgovornost. 


KUPOPRODAJNA POGODBA

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z vsemi postavkami in ga pošlje kupcu skupaj z naročilom na njegov naslov. Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov trgovec ne upošteva. Kupoprodajna pogodba v obliki naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca in posredovana na naslov, ki ga kupec navede ob oddaji naročila. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za trgovca kot za kupca.


PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO IZDELKOV

Kupec ima skladno z zakonodajo (ZVPot) pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov trgovca kontaktira pisno prek elektronskega naslova  info@eggo.si in sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov trgovcu (poštnina). 

Kupljene izdelke je treba trgovcu vrniti nemudoma oziroma najkasneje v roku 14-ih dneh od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti nepoškodovane, neuporabljene, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Ob vračilu izdelkov mora kupec izpolniti obrazec in ga predati prodajalcu. Najde ga tukaj. Kupec mora vrnniti izdelke na naslov: Tjaša Bračko s.p., Trg prekomorskih brigad 11, 1000 Ljubljana. 

Za vrnjene izdelke trgovec kupcu najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Trgovec vrne prejeta plačila kupcu z z nakazilom na transakcijski račun kupca.

Čeprav vedno delujemo v dobri veri, se lahko pri spremembah spletnega mesta zgodi, da pride do napak. Trgovec se zavezuje, da bo odkrito napako v najkrajšem možnem času odpravil. Uporabnik lahko trgovca na napako opozori preko elektronskega sporočila.

Šteje se, da sta sporočilo o odstopu oz. izdelek poslana pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Pri nakupu na daljavo lahko trgovec zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler kupec ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če trgovec ponudi možnost, da sam prevzame vrnjeno blago.


GARANCIJA

Za izdelke, kupljene v naši spletni trgovini, veljajo vsi garancijski pogoji skladno s slovensko zakonodajo. Garancijo je možno uveljaviti le ob predložitvi računa in sicer tako, da kupec o tem trgovca obvesti po elektronski pošti. 


REŠEVANJE STVARNIH NAPAK

Napaka je stvarna, (a) če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet; (b) če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana; (c) če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane; (d) če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Izdelek za katerega se smatra stvarna napaka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu. Kupec je dolžan o morebitni stvarni napaki obvestiti ponudnika, skupaj z natančnim opisom v zakonsko določenem roku in hkrati omogočiti pregled artikla ali z vračilom izdelka ali z nedvoumno fotografijo izdelka (odvisno od artikla, o tem stranko obvesti ponudnik v samem postopku). Vračilo z naslova stvarne napake se lahko uveljavlja, če se napaka pokaže v roku dveh let po prevzemu blaga. Trgovec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa. Kupec mora trgovcu omogočiti pregled izdelka. Kupec pa mora v roku dveh mesecev od odkritja napake o tej obvesti ponudnika in zahtevati uveljavljanje stvarne napake. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. 

Uporabnik, ki je pravilno obvestil trgovca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Odločitev, katerega od jamčevalnih zahtevkov bo uveljavljal je izključno na strani potrošnika in ni vezana na nikakršen vrstni red uveljavljanja le-teh. Če obstoj napake na blagu ni sporen, mora trgovec čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi uporabnikovi zahtevi. Trgovec mora uporabniku pisno odgovoriti na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.


AVTORSKE PRAVICE

Objavljene vsebine so v lasti trgovca, ali pa ima trgovec za objavo soglasje avtorja. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti trgovca je prepovedano.


KODEKS PO ZEPT

Trgovec posluje skladno z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in na njegovi podlagi sprejetimi predpisi. 


PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@eggo.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. 


IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV 

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje,ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. 



Podatki o podjetju:

Tjaša Bračko s.p.

Trg prekomorskih brigad 11

1000 Ljubljana


IBAN: SI56 0312 8100 1383 175

Matična številka: 8540195000

ID za DDV: SI28345045 

Vpis v sodni register: 1.11.2019


Email: info@eggo.si